Google recensioner

På Projektorer-Lampor.se tror vi på öppenhet och ärlighet. Därför samlar vi in våra kundrecensioner med hjälp av tjänsten Google Business Profile. Vi ber våra kunder som har gjort en beställning att lämna en recension och dela med sig av sina erfarenheter. Vi varken kontrollerar eller filtrerar våra omdömen, eftersom vi vill ge en ärlig bild av våra produkter och tjänster. Din feedback är viktig för oss och vi använder den för att kontinuerligt förbättra våra tjänster.

4,9 stjärnor
373 recensioner
Mount aineer
betyg: 5 / 5
Super snabb service. Jag undrade om leveranstiden eftersom de var baserade i Tjeckien och jag var i Dublin, men jag beställde söndag kväll och hade delen i handen på tisdag morgon så jag var mycket nöjd. (översättning)
Super quick service. I wondered about time to deliver as they were based in Czech and I was in Dublin but I ordered Sunday night and had the part in hand on Tuesday morning so I was very pleased. (original)
Kft. Master Partner
betyg: 5 / 5
Emmanuel ROSSI
betyg: 4 / 5
Beställningen gjordes på måndag kväll och levererades följande onsdag. Bra kommunikation (orderbekräftelse, avsändningsmeddelande med spårning). Allt är bra. Men leveransfel ... Slutligen löstes problemet efter ett tag. Jag beställde en LMP-H200 och fick en LMP-H202. 2 inkompatibla lampor. På följesedeln som medföljde paketet står det LMP-H202. Min beställning gällde en LMP-H200, så återförsäljaren ändrade referensen. Ett klagomål inleddes. Efter kontroll fick jag veta att jag måste skicka tillbaka paketet. Att det skulle kontrolleras när det mottagits och att åtgärder då skulle vidtas... Min e-postadress kontrolleras och jag får veta att jag inom 5 minuter kommer att få ett e-postmeddelande som förklarar returförfarandet. Jag frågade om leveransen av den beställda produkten. Jag fick veta att produkten måste returneras och kontrolleras först. Jag påpekade att följesedeln inte hänvisade till den beställda produkten utan till den levererade produkten och att ändringen av referens därför hade gjorts internt av handlaren. Jag fick till svar att produkten först måste returneras till och tas emot av säljaren. Jag beställde LMP-H200 eftersom jag använder den. Jag vill inte vara beroende av en återförsäljares hypotetiska välvilja när det är han som orsakar problemet. Jag angav därför att jag skulle föredra att bli återbetald för min beställning när jag hade returnerat den produkt jag hade fått. Den person jag talade med berättade att det i det meddelande jag skulle få fanns en ruta att kryssa i för detta. UPPDATERING 7 oktober Nästa dag får jag ett telefonsamtal. Personen jag pratat med dagen innan frågar mig om jag inte fått det utlovade mailet. Jag bekräftade att jag hade fått det. Han frågade mig sedan om jag hade en annan e-postadress. Jag gav honom en gmail-adress som jag också använder. Jag fick sedan brevet som förklarade returförfarandet. Det är ganska förvånande, när man beställer från en .fr-webbplats, att behöva returnera ett paket till Tjeckien trots att det kom från Tyskland... Jag påpekar att jag inte förstår varför jag skulle behöva betala portokostnaderna, eftersom felet inte kom från mig. Jag blev tillsagd att anteckna detta i returdokumentet och försäkrades om att jag skulle få ersättning. Jag får veta att eftersom återbetalningen kommer att vara större än det belopp som jag ursprungligen betalade måste jag lämna in ett formulär med bankuppgifter. UPPDATERING av den 8 oktober Lampan returnerades i sina 2 lådor och packades sedan om i en större låda med massor av "bubbel"-skydd. Returdokumentet fylldes i enligt begäran och placerades i denna låda. Eftersom det inte fanns någon ruta för att begära återbetalning fyllde jag i formuläret. Som det stod på blanketten försäkrade jag paketet när det skickades. Paketet postades vid lunchtid. På måndagen den 11:e hade jag flera kontakter med säljaren. Jag skickade spårningsnumret för paketet, fotot av originallampan från VP, etiketten med referens till VP och kopian av fakturan för återlämnandet av lampan. På onsdagen den 13:e kontrollerade jag paketets spårningsnummer. Det stod: Ditt paket har drabbats av en incident. Det behandlas av våra tjänster. Plats: Tyskland. På torsdagen var incidenten fortfarande noterad men med en plats i Polen. På fredagen den 15:e var incidenten inte längre noterad, utan befann sig i Tjeckien, destinationslandet. E-post som bekräftar mottagandet av paketet. Måndagen den 18 oktober. Telefonsamtal från säljaren som frågade om jag hade fått pengarna tillbaka. Jag kontrollerade: jag hade verkligen fått ersättning för lampan och kostnaden för att returnera den på valuteringsdatumet i torsdags. Så allt var åter i sin ordning efter ett tag. Tack till Lampes-Projecteur.fr för att de uppfyller sina åtaganden som säljare. (översättning)
Commande faite dans la nuit du lundi, livrée le mercredi suivant. Bonne communication (confirmation de commande, avis d'expédition avec tracking). C'est bien. Mais erreur de livraison... Finalement, souci résolu au bout d'un certain temps. Je commande un LMP-H200 et je reçois un LMP-H202. 2 lampes incompatibles. Le bon de livraison accompagnant le colis indique LMP-H202. Ma commande porte bien sur un LMP-H200. C’est donc chez le marchand que la référence a été modifiée. Une réclamation est ouverte. Après des vérifications, il m'est indiqué que je dois procéder à la réexpédition du colis. Qu'il sera vérifié une fois reçu et qu'alors on agira... Mon adresse de messagerie est vérifiée, puis il m'est indiqué que je vais recevoir dans les 5 minutes un courriel expliquant la procédure de retour. Je demande ce qu'il en est de la fourniture du produit commandé. Il m'est répondu qu'il faut d'abord que le produit reçu soit retourné et vérifié. Je précise que le bon de livraison ne fait pas référence au produit commandé mais au produit livré et que donc le changement de référence a été fait en interne chez le marchand. Il m'est encore répondu qu'il faut d'abord que le produit soit retourné et réceptionné chez le vendeur. Si j'ai commandé ce LMP-H200, c'est quand-même parce-que j'en ai l'usage. Je ne désire pas dépendre de l'hypothétique bon vouloir d’un marchand alors que c’est lui qui est à l’origine du souci. J'indique donc que je préfère être remboursé de ma commande après retour du produit réceptionné. La personne me répond que dans le message que je vais recevoir il y a une case à cocher pour cela. MISE A JOUR du 7 octobre Le lendemain, je reçois un appel téléphonique. Mon interlocuteur de la veille me demande si je n'ai pas reçu le courriel promis. Je confirme. Il me demande alors si je n'aurais pas une autre adresse électronique. Je lui communique une adresse gmail que j'utilise aussi. Je reçois alors le courrier expliquant les modalités de retour. Il est assez surprenant, en commandant sur un site en ".fr", de devoir procéder à un retour en République Tchèque alors que le colis reçu provenait d'Allemagne... Je fais remarquer que je ne vois pas pourquoi je devrais payer les frais de port puisque l'erreur ne vient pas de moi. On me dit d'annoter le document de retour en conséquence et on m'assure que je serai remboursé. Il m'est précisé que, comme le remboursement sera supérieur à la somme payée initialement, je devrai fournir un RIB. MISE A JOUR du 8 octobre Lampe remise dans ses 2 cartons. puis remballée dans un carton plus grand avec beaucoup de protections "bulle". Document de retour rempli comme demandé mis dans ce carton. Comme il n'y avait pas de case pour demander le remboursement, j'ai complété le formulaire. Conformément à ce qui est stipulé sur ce formulaire, j'ai assuré le colis lors de l'envoi. Colis posté à midi. Lundi 11, plusieurs contacts ont eu lieu avec le vendeur. J'ai transmis le n° de suivi du colis, la photo de la lampe originale du VP, l'étiquette portant la référence du VP et la copie de la facture du renvoi de la lampe. Mercredi 13, j'ai consulté le suivi du colis. Il était indiqué : Votre colis subit un incident. Il est en cours de traitement par nos services. Localisation : Allemagne. Jeudi, l'incident était encore noté mais avec une localisation en Pologne. Le vendredi 15, plus d'incident noté et localisation en République Tchèque, pays de destination. Courriel de confirmation de réception du colis. Lundi 18 octobre. Appel téléphonique du vendeur qui me demande si j'ai bien reçu les remboursements. Je vérifie : J'ai bien été remboursé de la lampe et des frais de retour en date de valeur de jeudi dernier. Donc tout est rentré dans l'ordre, au bout d'un certain temps. Merci à Lampes-Projecteur.fr d'avoir respecté ses engagements de vendeur. (original)
roman obergan
betyg: 5 / 5
Amanda var mycket hjälpsam att sortera ut min lampa för mig för det bästa priset som levererades snabbt och effektivt kommer att använda igen för nästa lampa tack (översättning)
Amanda was extremely helpful sorting out my lamp for me for the best price which was delivered fast and efficiently will use again for next lamp thanks (original)
Proektory Lampy ru
betyg: 5 / 5
Anselmo Maggioni
betyg: 4 / 5
Luigi Evangelista
betyg: 5 / 5
Werner
betyg: 5 / 5
Konstantin Panasko
betyg: 5 / 5
En utmärkt butik och framförallt service, supportpersonen hjälpte mig mycket när jag inte kunde lista ut varför jag inte kunde betala - vi sökte tillsammans och försökte ta reda på vad som var problemet - det visade sig att jag hade en väldigt låg gräns för kortbetalningar online och supportpersonen var inte lat utan ägnade sin tid åt att hitta instruktioner direkt till min bank hur jag själv kan ändra det i min internetbank och allt löste sig. Detta är vad jag kallar en "procustomer service". (översättning)
An excellent store and especially service, the support person helped me a lot when I could not figure out why I could not pay - we searched together and tried to find out what was the problem - it turned out that I had a very low limit for online card payments and the support person was not lazy and spent his time to find instructions directly to my bank how I can change it myself in my online banking and everything worked out. This is what I call a “procustomer service”. (original)
Aisy Informática
betyg: 5 / 5
Mycket nöjd med tjänsten (översättning)
Muy contento con el servicio (original)
Toni Viladevall
betyg: 5 / 5
Didier Antouly
betyg: 5 / 5
Perfekt! Tack så mycket (översättning)
Parfait !! Merci (original)
Vincent Muller
betyg: 5 / 5
Jag fick först en lampa med en defekt, men den byttes snabbt ut och fungerar nu perfekt! Service efter försäljning är perfekt (översättning)
J'ai d'abord reçu une ampoule avec un défaut, elle a vite été remplacé et fonctionne parfaitement ! Le SAV est parfait (original)
Romar d.o.o. Brezje
betyg: 5 / 5
Rodrigo Fernandes
betyg: 5 / 5
Jag beställde en lampa förra veckan men upptäckte tyvärr att min projektor var defekt, jag kontaktade Web Retail för att begära en återbetalning. Jag blev positivt överraskad av hur lätt de tog hand om mig och hur lätt det var att returnera och senare få ersättning. Baserat på denna erfarenhet rekommenderar jag denna butik och kommer att köpa här igen när jag behöver en projektorlampa. (översättning)
Pedi uma lâmpada, na semana passada mais infelizmente descobri que meu projector estava com defeito, contactei Web Retail para solicitar a devolução. Me surpreendeu positivamente a facilidade com que me atenderam e a facilidade de devolução e posteriormente o reembolso. Baseando-me neste experiencia recomendo essa loja e voltarei a comprar aqui sempre que me falte uma lâmpada de projector. (original)
Aristos Spyrides
betyg: 5 / 5
Köp från dem om du har problem kommer de att hjälpa dig (översättning)
Buy from them if you have problem they will help you (original)
aristos spyrides
betyg: 5 / 5
super support från kundtjänsten en stor BRAVO (översättning)
super support form the customer service a big BRAVO (original)
Anna Petterson
betyg: 5 / 5
SPECIALISTER, STORT UTVAL, enkel sökfunktion efter projektormodell med ett stort utbud av olika lamptyper - många val - original- och generiska lampor - de erbjuder hela lampenheten med höljet eller glödlampan i sig (översättning)
SPECIALISTS, HUGE SELECTION, easy search function by projector model with a large offer of different lamps types – many choices – original and generic lamps – they offer the entire lamp unit with the housing or the bulb by itself (original)
Alexandra Solodovnikova
betyg: 5 / 5
Professionell och vänlig handel, stort sortiment av varor med detaljerad beskrivning och instruktioner, jag rekommenderar (översättning)
Profesionální a vstřícné jednání, velký sortiment zboží s podrobným popisem a instrukcemi, doporučuji (original)
Soňa Medveďová
betyg: 5 / 5
Alltid bra erfarenhet, jag kan bara rekommendera (översättning)
Always good experience, I can only recommend (original)
Chalkboard Signs
betyg: 1 / 5
KÖP INTE FRÅN DESSA PERSONER Jag köpte en original projektorlampa från dem via deras brittiska webbplats Projector-Parts.co.uk lampan anlände skadad den har en trasig glasbit inuti den och skulle inte fungera, jag rekommenderades att köpa en annan och när de får lampan tillbaka kommer återbetalningen, ja lampan kostade mig £ 170 Det kostade mig £ 35 att returnera objektet, sedan ytterligare £ 47 moms tull! Och då dessa kille bara del återbetalade mig! det slutade kosta mig £ 150! För en trasig glödlampa är den roligaste delen att de debiterade mig en återställningsavgift ........ av en trasig glödlampa! INTE KÖPA OM DU INTE BOR I SAMMA LAND SOM DEM ANNARS KOMMER DU ATT VARA VÄL UR FICKAN OM VARAN BLIR SKADAD I TRANSIT SOM SKULLE HÄNDA GANSKA OFTA VARFÖR DE BARA GER DEL ÅTERBETALNING! (översättning)
DO NOT PURCHASE FROM THESE PEOPLE I purchased am original Projector bulb from them via their UK website Projector-Parts.co.uk the bulb arrived damaged it has a broken piece of glass inside it and would not work, i was advised to buy another and once they receive the bulb back the will refund, well the bulb cost me £170 It cost me £35 to return the item, then a further £47 vat customs! And then these guy only part refunded me! it ended up costing me £150! For a broken bulb the funniest part is they charged me a restocking fee........of a broken bulb! DO NOT PURCHASE UNLESS YOU LIVE IN THE SAME COUNTRY AS THEM OTHERWISE YOU WILL BE WELL OUT OF POCKET IF THE ITEM GETS DAMAGED IN TRANSIT WHICH WOULD HAPPEN QUITE OFTEN HENCE WHY THEY ONLY GIVE PART REFUND! (original)
Jaroslav Skalický
betyg: 5 / 5
Köpet av lampan och den efterföljande returen (jag fick reda på att problemet med min projektor inte var i lampan) var utan problem, lampan togs tillbaka och pengarna krediterades till kontot (översättning)
Nákup lampy i následné vrácení (zjistil jsem, že problém s mým projektorem není v lampě) proběhlo bez problémů, lampu převzali zpět a peníze přišli na účet (original)
Dmitrij Kurandin
betyg: 5 / 5
Fantastiska proctorlampor som håller (översättning)
Skvělé lampy do proektoru co vydrží (original)
Petr OLÁH
betyg: 5 / 5
Mr Cement
betyg: 5 / 5
Perfekt samarbete, snabb leverans, mycket överlägsen kommunikation, rekommenderas starkt. Nästan allt i lager (översättning)
Perfektni spoluprace, rychla dodavka, velmi nadstandardni komunikace, vrele doporucuji. Skoro vse skladem (original)
Sida

Vet du redan allt om lampor? Välj rätt modell här!

Snabbguide till lampor

Hitta lampan med två klick

Projektorlampor

TV-lampor